Negde oko 1.600 “Zastavinih” radnika, koji još nisu prešli u kompaniju “Fijat automobili Srbija”, sledeće nedelje počinju da se rotiraju na izmeštanju stare opreme i renoviranju fabrike. Do sada neangažovani radnici će ubuduće, umesto 65 odsto, primati platu do punog iznosa, u zavisnosti da li su na plaćenom odmoru ili su angažovani na ovim poslovima. Na taj način počinje realizacija Protokola, koji su početkom meseca, potpisali predstavnici reprezentativnih sindikata i Ministarstva ekonomije. Kompanija “Fijat Srbija” je na proizvodnji “punta” angažovala oko hiljadu radnika, a ostalih 1.600 je ostalo na platnom spisku “Zastave”. Protokol predviđa da se radnici organizuju u tri grupe i rotiraju na sedam do 11 radnih dana mesečno. Tako više neće biti podele radnika na one koji primaju punu platu i one čije su prinadležnosti umanjene. Sada će u proseku svi primati oko 80 odsto plate.
Negde oko 1.600 “Zastavinih” radnika, koji još nisu prešli u kompaniju “Fijat automobili Srbija”, sledeće nedelje počinju da se rotiraju na izmeštanju stare opreme i renoviranju fabrike.
Do sada neangažovani radnici će ubuduće, umesto 65 odsto, primati platu do punog iznosa, u zavisnosti da li su na plaćenom odmoru ili su angažovani na ovim poslovima.
Ovo je u sredu za “Novosti” izjavio Zoran Mihajlović, predsednik Samostalnog sindikata i član upravnog odbora “Zastavine” fabrike automobila, i dodao da na taj način počinje realizacija Protokola, koji su početkom meseca, potpisali predstavnici reprezentativnih sindikata i Ministarstva ekonomije.
Kompanija “Fijat Srbija” je na proizvodnji “punta” angažovala oko hiljadu radnika, a ostalih 1.600 je ostalo na platnom spisku “Zastave”.
- Protokol predviđa da se radnici organizuju u tri grupe i rotiraju na sedam do 11 radnih dana mesečno - kaže Mihajlović.
- Tako više neće biti podele radnika na one koji primaju punu platu i one čije su prinadležnosti umanjene. Sada će u proseku svi primati oko 80 odsto plate.